Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. július 10., vasárnap

A hétfejű sárkány

with 0 Comment
Érzelmet, értelmet
Nem adott senki nekem... el sem vehet
Álmaim, titkaim
Magamnak raktam... teli fiókjaim
Démonaimmal örökké harcoltam
Ha bírtam eddig egyedül ezután is biztosan

R.: A hétfejű sárkány
     Nekem nem ábránd
     Küzdöttem ellene
     Hat fej a porban
     A hetedik fent van
     Sehogy sem érem el

     Piroskát megvédtem
     A farkas lenézett
     De megbánta mára már
     Kerüli az erdőt
     Becsületes lett
     Kuruzslónak állt

Bűneim megbántam
Mind, ahány csak volt az... ördögtől kaptam
Tovább adtam volna
Értük sohasem, kértem.... én túl sokat
Démonaimmal...

R.: A hétfejű...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.