Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2014. július 6., vasárnap

Ma este

with 0 Comment



Ma este felnéztem az égre,
kerestem egy fénylő csillagot:
tökéletest, olyat, mint te voltál,
ki elégedetten rám ragyogott.
Vágytam szép kezed érintését,
puha ajkadat, mikor arcomhoz ér,
egy pillanatra feledni akartam,
hogy az, akit várok már nem él.
Ma este felnéztem az égre,
üzenni akartam anyám, neked.
Árnyak jöttek, sűrű sötét lett,
eltakartak mindent a fellegek.
Nem látom szelíd tekintetedet…
Szívemben őrzöm emlékedet.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.