Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. március 14., hétfő

Valaki követ

with 11 comments
Valaki hosszú ideje követ,
teljesen rám akaszkodott,
s ha nem akarom, akkor is
velem tölt minden pillanatot.
Uppsz!
Rájöttem!
ez én vagyok!
magamra szedve
tíz kilót, s elhagyni
őt képtelen vagyok! 




11 megjegyzés:

  1. Ajjaj.:D
    Mosolyogtató egyébként. Mosolyogtam is.
    Csak, mint vers...
    Inkább röpke humorbonbon ez.

    VálaszTörlés
  2. :)Böjti szelek fújnak!:):)

    VálaszTörlés
  3. Humorbonbon - ez nagyon tetszik. Tökéletes jelző erre a derűre.:)

    VálaszTörlés
  4. Giriczné Gyányi Mária-march2011. március 21. 11:43

    Kedves Judit!
    Ötletes! Felüdülés ilyet is olvasni!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó!
    Csak ne lenne az a pár kiló:)))

    De, akkor nem lenne ez a vers:)
    tetszett:))

    VálaszTörlés
  6. Kedves Judit! Én nagyon ötletesnek tartom ezt az írást,tetszett! Irma

    VálaszTörlés
  7. Kedves Judit...

    Szellemes,jót vigyorogtam.
    Persze döntő, hogy hány kilóra szedted fel azt a tízet...

    Üdv.
    gyuri

    VálaszTörlés
  8. GRATULÁLOK! Kevés nő képes erre! :)

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.