Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. október 15., szombat

Néma

with 0 Comment


Nem jön ki hang a számon
kérdezel és én látom
értetlenül állsz. Várod,
hogy szóljak.
Nincs mondat, se szótag
mi kifejezné lelkem.
Érzem el kell mennem.
Régen azt hittem kitalálod,
s nem kell kívánnom halálod.
Mosolygó szörnyeteggé váltam,
belül kénköves poklot jártam.
Megfeleltem minden elvárásnak.
De nem éreztem hálásnak
a színészi feladatot.
Nem hiszem, hogy csak ez adatott.
Évek óta sírni sem tudok,
körbe ölel lagymatag burok.
Lépni még sem merek,
nincsenek nyitott terek.
Pedig ha sürgősen nem változom
veled,s érted elkárhozom.
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.