Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. február 15., szerda

Emlékránc

with 0 Comment


fekete fehér könnyek a fekete fehér fényképeken
édesanyám zsinórra teregette őket az udvaron
hogy szárítaná meg az északi szél
este visszatette őket a szekrénybe
és a feltekert zsinórt átnyújtotta nekem
mit kezdjek ezzel a damillal kérdeztem
ez nem damil suttogta
ez egy ránc
szükséged lehet még rá
de többet nem mondott

úgy képzeltem
majd ha eljön az idő
ollóval szétvagdosom a zsinórt
és ahogy telnek az évek
egyre többet ragasztok belőle a bőrömre
mert nem tudtam még akkor
hogy ezek édesanyám ráncai
amiket felnevelésem során szerzett

tegnap a kezembe akadt a zsinór
legalább hasznát veszem gondoltam
és elindultam, hogy a domboldalon papírsárkányt röptetek vele
ócska kis papírsárkányom repült repült az északi szélben
felrajzolva az égboltra édesanyám gyerekkorát
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.