Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. március 5., hétfő

Élve eltemetve

with 0 Comment


Ne szórj még rám földet
Még ne
Inkább emelj ki a porból
Végre

Ne hullajts értem könnyet
Még ne
Inkább emeld az arcod a fénybe
Kérlek

Hagy lássalak
Hogy áldhassalak
És ne áltassalak

Ne kérj számon semmit tőlem
Én se kaptam, pedig kértem bőven
Feléd fordítom most is arcom
Lüktet bennem az élet, karcol

Letettem már rég a kardom
Kezemben penna, azzal vívom a harcom
Tobzódik bennem az akarat
Hess innen sötét madarak

Ne temess még engem ember(t)
Ne sirass, van baj tenger...
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.