Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. április 28., vasárnap

Hangokkal szóltam

with 0 Comment



Amikor feltette szemüvegét, majd
kezdte olvasni hangosan verseim -
szívemben ezer madárka csicsergett
míg hála suhant át lelkem termein.

Nem mondtam eddig édesanyámnak sem
hogy belém költözött valami fura -
megszállta testem és írásra buzdít
így lett belőlem szokatlan figura.

Másoknak még mindig hallgatok róla
vagy fél-információkkal szolgálok -
hozzám édesgetem az önbizalmat...
használok ehhez mézízű korbácsot.

Tehát: ültünk a verandán kettesben
az ókulárét babrálta, hajlottan -
de szépek! súgta, szemem párásodott - 
...hangomat először tőle hallottam.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.