Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. június 23., vasárnap

Lélekfüstölgések

with 0 Comment


(fantasy)

Vállamra borult a langyos alkonyat
míg ültem a láthatatlan víz partján -
felettem elszállt egy kósza gondolat
mely fürgén suhanva sebezte karmám.

Élesen szúrt belém, jajszavam sírtam
majd felemelt fejjel néztem az eget -
azon keresztül eszméltem fel kínban
hogy belém magvadat mily módon veted.

Szikrákat öklendett a szurtos magány
földmécsest lobbantott Isten haragja -
antracit tündöklés villámló karján
szólítottam ajkam bársony szavakba.

Csak sodor, sodor magával az Élet...
a partról átnéztem a nyugodt Sorsra -
ő kibékült velem, nem képzelt rémet
talán mégsem lett lelkem belefojtva.

Csihadt a vészjel zabolátlan széllel
összehúztam kendőm a nyakam körül -
lásd, a rög alól színes Öröm kémlel
egyéb se mozdul...míg a Remény röpül. 




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.