Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. június 12., szerda

UTOLSÓ FIGYELMEZTETÉS

with 0 Comment


UTOLSÓ  FIGYELMEZTETÉS


Imába foglalod a nevét hát nem is tudsz imádkozni!
Talán még a Miatyánkot, úgy ahogy tudod, de régen elfelejtetted valójában. A dallamára emlékszel leginkább. Különben sem lehet úgy csinálni, hogy minden erőddel a szövegmondásra koncentrálsz. Nem jut időd és energiád az elmélyülésre. Anélkül meg nem ér az egész semmit. Akár verset is mondhatnál  Aragontól.
Imába foglalod a nevét, és hol protekció a te ajánlásod?
Mert, hogy nálam nem, az biztos. Más meg nincs, de ha lenne, eszébe se jutna meghallgatni. Ki fohászkodik-mondaná, ja ez, na tüntessétek el a francba ezt a kétszínű disznót. Még van pofája kérni, de ha nem kell neki semmi, akkor arra sem emlékszik, hogy léteztem valaha is. Amnéziás strici.
Most más érdekében fordul hozzám-ha igaz. Meg akarja mutatni, hogy jó ember. Túljár a saját eszén, ami neki nem nehéz. Kis hazug hülye. Elbrekeg nekem egy hiányos imát, és azt hiszi, levesz a lábamról. Engem. Ez nem normális. Rettenetes mennyi ravasz hülyével vagyok körülvéve. Ha nem lennék régi motoros, lépten-nyomon átvernének. De senkinek nem jön be. Ha valaki ismeri a dörgést, hát én biztosan. Ezekhez birkatürelem kell, és az évezredek folyamán kezd elegem lenni belőlük. Hazug és számító csürhe. Megérdemelnék, hogy rájuk zúdítsak egy özönvizet, de akkor kezdhetném elölről, amihez acélidegek kellenének. Én már ehhez fáradt vagyok. Elment a kedvem az egésztől. Nem érdemes ezzel a nyájjal vesződni, ez nem nyáj. Ez egy nyüzsgő katasztrófa. Már annyit megbocsátottam nekik, hogy most már elég. Ezek fejlődésképtelenek. Leider - mondaná egy művelt sváb.
Imába foglalod a nevét. Már az is szentségtörés, ha összerakod a két kezedet. Ha lenne benned egy szemernyi tisztesség,      
eltűnnél a látóteremből. Csak azért nem vitt még el az ördög, mert viszolyog tőled. Reméli, hogy előbb- utóbb elegem lesz belőled, és ő megúszik téged. Igaza is van. Én sem tennék helyében másként. Tőled, még a pokol tüzei is kialudnának. Csak azért hagylak randalírozni, mert ilyen pofátlan alakot nem lelnék sehol a világmindenségben. Amit te imának előadsz, az el sem jut hozzám. Jobb ha mással próbálkozol. Hogy hol és mivel? Hát mit tudom én. Erőltesd meg az agyadat, nem fogom kitalálni helyetted.
Csak annyit mondok, ne feszítsd tovább a húrt, mert megjárod.
Tekintsd ezt részemről utolsó figyelmeztetésnek.
Nem kell megköszönnöd.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.