Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. december 8., vasárnap

Ne add fel!

with 0 Comment



Kerestem Istent,
megtaláltam,
Sion hegyén ült
egymagában.

Embert kerestem,
nem találtam,
tovább kutattam,
pokolra szálltam.

Pokol tüzében
bűnök égtek,
jó emberekben
fényes lélek.

Istenből árad,
kegyelmet ad,
fordulj a fényhez,
áldd az Urat.

Ha lelked szenved,
enyhülést kapsz,
ne tékozold el
bizalmadat.

Higgy önmagadban,
ne védekezz,
harcod ne add fel,
segíts, szeress!

Jövőd záloga
a becsület
minden sikernek
alapja ez.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.