Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. április 9., vasárnap

Oh Uram kérlek ! (KK-KMZS)

with 0 Comment


Óh Uram kérlek hallgasd meg kérésem !
Segíts, hogy gazdám megbocsássa vétkem !
Hibáztam jól tudom, de bűnömet bánom,
nem szabadott volna, az asztalra ugrálnom !
Tudom, az is baj volt, hogy a kolbászból ettem,
de legyen a mentségem, hogy tejmámorban tettem !
De olyan volt illata ! Uram, hidd el nekem !
Ha rágondolok, rögtön a nyálamat nyelem !
Most kitaszított lettem ! A tányérom üres !
A nevem Cirmi helyett : Te Mocskos Rühes !
Segíts drága Uram, hogy a gazdám ki ne dobjon,
s úgy legyen mint régen,,,nekem Whiskast hozzon !
Fogok dorombolni, meg ,,,,, teszem a szépet,
és kerülni fogom a konyhában a széket !
A szőnyegre nem pisilek, hisz azért van a homok,
s bár nehéz lesz megállnom, de kevesebbet lopok !
Körmömet sem élesítem a fotelnek karfáján
és nem alszom többet gazdám vasalt nadrágján !
Látod jó Uram, mindent megígérek,
csak újból enni kapjak, mert az egerektől félek !
Pedigrés faj vagyok, nem valami " házi " !
Azoknak való az egérrel vitázni !
Neked drága Uram, mindezt megígérem,
csak segíts, hogy a gazdám megbocsásson nékem !
Ámen !




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.