Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. május 10., szerda

Ne kottázz hozzám többé Éneket...

with 0 Comment


Ne kottázz hozzám többé Éneket...!
Hagyd, hogy Én dúdoljam a refréneket,
Ne rendezd be nívóddal az életteremet,
Engedd ki kalitkádból piciny szívemet!

Ne kottáz hozzám többé Éneket...!
Én soha nem kértem tőled, érd el a kék eget,
Érzékeny virágom nem hajt vezényszóra szerelmet,
Nem hat át a varázs, mi diktálja a szerzeményeket!

Ne kottázz hozzám többé Éneket...!
Én soha nem ígértem a dalodhoz szépeket,
Húrjaimon a barátság hangjegyei húznak verscsengőket,
Engedj szabadon szállnom, ne formálj rólam rímeket!

Ne kottázz hozzám többé Éneket...!
Hallottam kikeletkor, a pacsirta kedvemre csicsergett,
Kinyílt szívem a réten hevesen repkedett,
Szívotthonomnál csak a kék madár rakhat fészkeket...





0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.