Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. május 21., vasárnap

Úgy voltál jelen...

with 0 Comment

Ének, gitár: Szinay Balázs.
Zene: Szinay Balázs.


Az ÚGY VOLTÁL JELEN... című dal Kovács Melinda alábbi versszövegei alapján készült:

NEM VOLTÁL OTT SEHOL

Nem voltál te ott sehol
és mégis mindenben léteztél:
a távolban, a széleken.

Felőled nyúlt ki értem
a pillanat,
s mélyen magamba rántott:
hagyta, hadd lássalak!

Nem kérded,
 miért pont előtted
mutatom magam ilyennek.
Hiszen jól tudod, ki vagyok.

Úgy voltál jelen,
hogy nem sejtettem ébredésed,
bár életek óta álltál már mögöttem.

 ***

AMIKOR ITT VOLTÁL

Amikor itt voltál,
a csend ritka zajokkal lett tele,
amik a réseken, mint keserű füst
gomolyogtak be az ablakon,
A párkányra ültek, onnét ugrottak ölembe:
Hogy néma szavakkal hozzád kísérjenek.

Én meg hagytam, mert te akartam lenni,
aztán összekapaszkodva: te meg én,
Hogy utat találjak porladó vágyamnak,
ami nélküled oly keveset, keveset ér.

Az érintésed, hogy rám borult,
simította ajkamat szavad,
Szelíd-szaporán követeltél magadnak,
hogy általam lehess, és én általad.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.