Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. május 14., vasárnap

Vágy (KK-KMZS)

with 0 Comment


Ólomléptekkel múltak azok az esték, 
hajnali napfényt vártam éjszakákon át,
gondolataim körülötted forogtak,
retinámba égett daliás alakod.
Reggeli pirkadatkor a szemem kinyílt,
rád gondolva gyorsan szépítkezni kezdtem,
a frizurámat gondosan megfésültem,
friss virágillatba borítottam testem.

Léptem ezret, elég lett volna kevesebb,
hogy biztosan láthassalak ezért tettem,
szemünk villanása összetalálkozott,
merszünk köszönésre legtöbbször megingott.
Egyetlenegy szófoszlány hiányzott csupán,
mit szemérmünk kimondani nem engedett,
a mennyekben is járhattunk volna talán, 
de az idill sajnos nem teljesedhetett.

Fekete szembogaradban megfürödtem,
szerelmes tekintetedben elmerültem,
várva várt reggelek színe megfakult már,
nem tudom, hol lehetsz, titokban távoztál.
Nem tudom, élsz még e földön egyáltalán,
de hajnali napkeltén eszembe villansz,
szerelem volt vagy netán csak érzéki vágy, 
mindegy már, emléked kísért éltemen át.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.