Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 5., kedd

Beszél hozzám a víz...

with 2 comments
A víz színére csillámot hány a fény
Halk suttogással hívogat engem a mély
Hosszan nézném a vizet, de nem tudom
Minden pillantása a szememnek fájdalom

Beszél hozzám a víz
Azt kéri mennyek vele
Azt súgja a fülembe
Ő elvisz messzire

Én vékony pilléren egyensúlyozok
A nyári szellőben félve imbolygok
Majd eső utáni vízcseppként,
Rozsdától megsárgultan a mélybe hullok

Beszél hozzám a víz
Azt kéri mennyek vele
Azt súgja a fülembe
Ő elvisz messzire

A tenger sokaságban békésen fekszem
S a víz vörössé válik, mikor egyesül velem
Most csepp vagyok a cseppek mellett
S a halak testvérként fogadnak el engem

Beszélt hozzám a víz
Azt kérte mennyek vele
Én hallgattam rá
S ő elvitt messzire




2 megjegyzés:

  1. Ez nem olyan rossz. Egész ötletes.

    Mondjuk itt az elején nem tudni, hogy mit nem tudsz, nem kapcsoltad össze:

    "Hosszan nézném a vizet, de nem tudom
    Minden pillantása a szememnek fájdalom"

    Aztán a refrénekbe a mennyeket ne keverd a menjek szóval.:)
    Főleg az első versszak jó szerintem.

    VálaszTörlés
  2. szia a vizet nem tudom nézni, hosszan nézném a vizet, de nem tudom, mert minden pillantása a szememnek fájdalom mert vakít a nap visszatükröződése.

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.