Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 12., kedd

Lángocska

with 0 Comment
Mikor leszáll az este
És egyedül maradok,
Apró gyertyára gyújtok.

Együtt töltjük az éjszakát,
Csak csodálom kecses táncát.
Oly szépséges és oly makacs.

Meg akarom érinteni a testét,
Megízlelném édesen forró bőrét.
Oh, bárcsak az enyém lehetne!

A tűz szeret engem
A tűz nem szeret engem
A fény gyermekei vagyunk
A nap ami otthonunk
A tűz szeret engem
A tűz nem szeret engem

A szerelme mindent felemészt.
Ezer nap erejével az arcomba csap
Perzselve megmarja az ajkamat.

Letépi rólam teljesen a ruhát,
Bőrömön lefelé ereszkedik és
Testem erdejébe kapaszkodik.

A szerelme mindent felemészt.
Apró lángocskák a gyermekeink
Ó Istenem, senki sem segít!

A tűz szeret engem
A tűz nem szeret engem
A fény gyermekei vagyunk
A nap ami otthonunk
A tűz szeret engem
A tűz nem szeret engem




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.