Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 12., kedd

Álarc nélkül

with 11 comments
...s a mélyből mászom ismét elő.
Felfelé vágyakozom.
Fölöttem sötét felhők,
köröttem sötét erők.
Tovább nem várakozom...
...s leveszem az álarcom.
Belül folytatom a harcom.
Szemtől szemben a tükőrképpel.
Háttal az időgépnek...
...s csak kattognak a másodpercek.
A mutatók mind rám mutatnak.
Az elmúlás nem hazudhat...
...csak az idő űl törvényt felettem,
s Ő az én bírám.
Mindent megtettem...
...nem az én hibám...
Csak én győzhetek!
Mert a halál halála,
ez a keserű élet,
Istennek hála,
tobzódik bennem.




11 megjegyzés:

  1. elgondolkoztató írás ez,Matyó, ez különösen szép gondolat: "Mert a halál halála,
    ez a keserű élet,
    Istennek hála,
    tobzódik bennem."
    grat

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megérintett... kifejezőek, jók a képek, és azért a legfontosabb üzenetettel is azonosulhat az olvasó:
    "Csak én győzhetek!"

    VálaszTörlés
  3. Megható, szép..
    gratulálok, Türk Éva. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm , hogy olvastál DeUbul :-) s gondolkodj, az sosem árt ;-P

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Vali, hogy megérintett és ,hogy olvastál :-)

    VálaszTörlés
  6. Nem rossz. Azért azt tetszik, hogy főleg az utóbbi hónapokban formailag is változó jellegű írásokat lehet tőled olvasni. Akarod vagy sem, azért fejlődsz te is velünk együtt.:)

    VálaszTörlés
  7. ...előre vagy vissza?... :))

    amúgy "régebben" inkább régi írásokat raktam fel...az utóbbi időben meg sajnos van okom újra írogatni...

    VálaszTörlés
  8. ...de álarccal vagy anélkül..tök mindegy...álarcban talán többre vinném...de az már nem én volnék...

    VálaszTörlés
  9. Az újabb dolgaidban egyértelmű a fejlődés, és kicsit máshogy is írsz már, de még mindig olyan Matyósan.:)

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.