Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. július 12., kedd

Hazudni nincs okom

with 0 Comment
Te, barátom,
te ,nem hiszel nekem.

De tudok az estében látni
alacsony alkonyt,
vörös felhős törpe eget,
ami már elért, és nem küldöm el
fogadom is, mint vendégemet.

Hogy megmutatja magát a hajnal,
nekem öröm,
és teszi, mert vele vagyok,
vele kelek,
és nőiségét szemem előtt
nem szégyenli,
szeretem is, mint testvéremet.

Kitárja szívét a hold is,
hideg,
de arcán ül a remény,
hogy kukucskáló hajlamát,
egyszer majd mindenki elviseli,
és sok lánya lesz, nemcsak én.

Ezek tartanak éberen,
látok dolgokat,
s élek láncukban lakat alatt,
szót-szóba fűzve kergetőzik,
látomás és gondolat.

Nem dobhatom gyehenna tűzre,
mert a láng visszanyal,
és a tett pedig,
ha szirkóvá ég is követ,
dobj inkább rám hegyedből követ,
s az majd maga alá hengerít.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.