Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. július 25., hétfő

A mindennapok árnyékában (Versciklus) (KK-V-NYK)

with 0 Comment
1.

Láttam nemrég, hogy köröttem,
harcosként élnek az emberek.
Vágy támadt bennem,
hogy lehessek én is
tudatos, erős
és rendezett...
s mindent, mi probléma,
teher vagy akadály -
jól edzett férfiként vegyek...

Keresve kutattam tanító után.
Figyeltem, kitől mit nyerhetek...
s amint a tanácsok százait,
követte tett és lendület,
egyszer csak megjelent előttem,
egyszerű, áttetsző köntösben:
az alázat, békesség, szeretet,
s megkértek arra,
hogy ezentúl mindig,
kitartó hittel -
a követük legyek...

Csodálkozás ült ki
megdöbbent arcomra,
mert nem érthettem még,
hogy szavuk mit rejteget...
de időknek múltával,
kicsiny világomban,
minden mi hasznos volt:
valóság lett...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.