Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. május 8., vasárnap

Paradicsomi pokol

with 5 comments
A ragyogás fénye rég kihunyt.
Felettünk az ég már beborult.
Soha nem leszek része semmilyen varázsnak.
Szintelen életem e kihalt világban.

Szárnya szegett angyal voltam én.
És zuhanni kezdtem lefelé.
Megpróbáltam kitárni erős szárnyaimat,
s repülni felfelé e mocskos világban.

A föld paradicsommá változott.
Belezuhantam, nem átkozott.
Befogadta testemet,
és halhatatlan lehettem volna,
ha fel nem ébredek.

Csak álmodtam arccal lefelé.
Ha nem ébreszt fel a fájdalom,
talán még most is nyugodtan hallgathatom,
az angyalok édes mennyei zenéjét.

A ragyogás fénye rég kihunyt.
Felettünk az álom már elmúlt.
Soha nem leszek része semmilyen varázsnak.
S repülni sem fogok e kihalt világban.

A föld pokollá vissza változott.
Belezuhantam, s megátkozott. (az átkozott)
Kitagadta a testemet.
Én soha fel nem ébredek.




5 megjegyzés:

  1. Matyó, ez kissé negatív vers, de nekem tetszett. Egyedül az volt furcsa, hogy itt-ott használsz csak rímeket. Nem azokat hiányoltam, csak egyszer volt, egyszer nem, és ez egy kicsit zavaró volt :)
    Viszont összességében szépen megírt versről van ittenen szó.

    VálaszTörlés
  2. Matyó, szerintem ez egy szomorúan szép vers ! üdv. Irma

    VálaszTörlés
  3. ...köszönöm Greg, hogy tiszteletedet tetted nálam:))

    VálaszTörlés
  4. ...köszi Zsofirix, hogy olvastál...

    VálaszTörlés
  5. ...hoppá!,...ezt jól elírtam:)) bocsánat! Zsovirisz! :X

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.