Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. február 1., szerda

Elhagyottan

with 0 Comment
Gyakran álmodtam szépeket,
de ködben elúszó fényre-ébredések
fakasztottak mindig újra keserű,
csalódottság-szülte könnyeket.
    Kértem kegyelmet százezerszer
sírva, esdekelve, vádló
"miért"jeimre - nincs válasz
azóta sem. Mégis, néha még
kapaszkodom elúszó,
nádszálként a semmibe hajló
álmaimba. Nem értem,
miért hagyott remények nélkül
a hatalmasnak, jóságosnak hitt Isten?
    Volt hitem, reményem,
gyönyörű, szép fiam.
Elhagytak mind. Hitem
reményem, és fiam sincsen.
Csak a tátongó hiány maradt.
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.