Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2014. augusztus 3., vasárnap

éveim

with 0 Comment


0-kaptam egy életet, anyát...
1-csak ez az élet maradt már...
2-többet be nem csináltam...
3-mondandómat formáltam...
4-ami a szívemen a számon...
5-már sok mindent bánok...
6-elkezdtem tanulni, írni...
7-csak magamban hinni...
8-mások nótáját fújtam...
9-idegeket húztam...
10-az első kisautóm (Máté Zsolti-bocs)...
11-már nem érnek utol...
12-talán az első csók...
13-s persze ami utána volt...
14-csak statisztálok...
15-sok mindenkinek útjában állok...
16-a munka nemesít...
17-kár, hogy eltart, nem engem, csak napestig...
18-védjem a hazámat, pedig nincs hazám a hazámba...
19-cselló, torony, kaszárnya...
20-szerelmek jöttek, mentek...
21-én is egy jött-ment lettem...
22-fentről néztem le rátok...
23-mégis kicsi voltam hozzátok...
24-tettem a dolgom, küzdöttem...
25-negyed évszázad már mögöttem...
26-elveszett országom és hitem...
27-már magamba sem hiszek...
28-átkozom világom s önmagamat...
29-most hová is tartozzak?...
30-nem lógok én senkinek...
31-se földinek se éginek...
32-végre van honom...
33-Krisztusi korom...
34-még mindig fuldoklom...
35-lépdelek egyről a kettőre...
36-megszakadtam, szétvagdaltak...
37-ismét talpra álltam...
38-trón örökös érkezik...
39-az ember gyakran vétkezik...
40-s már itt van a kis Hercegnő is...
41-s fogytán már az erőm is...
42-türelmem is elfogyott...
43-páratlan párom elkopott...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.