Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2014. november 9., vasárnap

Az idő nem gyógyít

with 0 Comment


Csöpög az idő s nem telik,
fekete homályt hagy,
szíveket tör a hazugság,
s a perc nem gyógyít.
Elrepedt világom
Elhervadt virágom 
adom s visszakapom.

Megütnek ezerszer, 
térden kúszó alázattá,
fantommá feslik valóm,
Hát ki lettem?
Hiszen próbáltam próbálni,
azt hittem elhittem,
de belátom beláttam,
hogy elszúrtam s elszúrtad.

S vajon miért teremtünk,
Ha megölünk mindent!?
Miért a szív,ha nem csak szeretni tud?
S minek az embernek tudnia szeretni?
Ha végül úgyis egymaga marad.





0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.