Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2014. november 2., vasárnap

Nem létezés

with 0 Comment


- Hol vagyok uram?
- A nemlétben.
- Már nem létezem?
- Mint ember, már nem. Csak a szellemed.
- Nem látlak, nem hallak, mégis értelek. Hogy van ez?
- Csak gondolatokkal kommunikálunk.
- Látom, ahogy betolnak a hullaházba. Ezt miért látom?
- Nem látod, tudod, a képzeleted mutatja.
- Most hova megyünk?
- Nem megyünk sehova, lebegünk a semmibe, a szellemed az univerzum vándora már. Sodródsz a gondolataid nyomán.
- Te velem maradsz?
- Csak addig, amíg a képzeleted játéka őriz.
. Te is meghaltál?
- Nem, én a te képzeleted teremtménye vagyok.
- Itt nincs semmi, se lent, se fent, se hideg, se meleg, se biztonság, se föld, se víz, se egy teremtett lélek. Mi lesz így velem?
- Nincs már szükséged ezekre. Te egy vándorló lélek vagy csupán, s mint szellem addig lebegsz a nemlétben, míg egyszer, talán valamikor, egy testben újra megelevenedsz. Ekkor újfent járhatod a földi élet útjait, akkor minden lesz, amit most hiányolsz.
- Ne hagyj itt! Minden idegen, és még félek.
- Ha akarnálak, se tudnálak elhagyni, mint tudod, én a te képzeleted teremtménye vagyok. Így segíted át magad a nemlétbe. Már nem tart sokáig. Elszakad az utolsó emlék kapcsa is, ami a léthez köt.
- Mi lesz utána? Azt hittem találkozom a régen meghalt szeretteimmel itt.
- Csak a képzeleteden múlik, megidézheted őket. Engem úgyis elhagysz hamarosan.
- Mi történik a sok emlékkel a szerzett tapasztalattal és tudással, amit őrzök még?
- Mire újjá születsz törlődnek, minden olyan információ, amire már nincs szükséged, de megmaradnak az életed alatt szerzett tapasztalatok, mindaz a tudás, amelyek segítenek az új életben. Sok munkád lesz a válogatásnál, nem könnyű feladat a válogatás.
- Mikor kezdem, itt olyan időtlennek érzem magam.
- Már elkezdted.
- Észre sem vettem. Jó lenne, ha itt lenne velem a Mama, ő segítene.
- Itt vagyok.
- Ó Mama! Hiszen ez a te hangod! Már nincs semmi bajom.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.