Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2015. február 18., szerda

Völgy, szerelem, rom....

with 0 Comment


A völgy előttem némán hallgatott,
avaron halkan neszezett léptem,
hallgatott az erdő, néma a rom,
csendesen a régi padra ültem.

A néma erdő fogadja fájdalmam,
te végleg elmentél, már belátom.
Avarral vegyül a szívfájdalmam,
vigyázza magányom a vén várrom.

A csend szűri a nap őszi melegét,
távolban madarak, vadak neszeznek,
felém küldi a múltam leheletét,
mellém az emlékek telepednek.

Valamikor a boldogság völgye volt,
kéz a kézben, veled együtt jártam itt,
ölelésed éreztem, karod átkarolt,
szerelmes voltam, aki benned hitt.

Most alakod felsejlett itt mellettem,
bár már kezedet hiába keresem.
Itt hagytál, hiányzol nagyon kedvesem,
nélküled fáj, keserű az életem.

Elhagytál, megcsaltál, végleg elmentél,
Mondd meg! "Ki kérte forró haragod"... *
Nem kértelek arra, hogy nekem legyél,
téged "szeretni ki bujtogatott?"... *

Tudod fáj, és mégis vonz ez a hely.
Itt nem látszik, hogy könnyezem. Hagyom...
még gyötri életem a fájó sebhely,
folyik a fájdalom könnye végig arcomon.

Már nincs ereje a szívnek és napnak,
lassan mind a kettő nyugovóra tér.
Itt hagyom bánatom a völgynek, a várnak,
szerelmünk emléke amíg élek, elkísér...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.