Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2015. április 12., vasárnap

Bugyuta...(alkotói válság)

with 0 Comment


Egyszer verset írtam én
ahol magam kérdezém
miért nem megy ez már nekem?
hiába így van énvelem

Mikor verset írtam én
a világ ezen félekén
nem olyan mint ma kéne
így maradt hát félbe

Volt hogy verset írtam én
rólam szólt de mégsem én
voltam fontos benne
csak egy foltos lepke

Néha csak verset írnék én
ahol ostorozó vélemény
de nincs már bennem
valahol elengedtem

Máskor verset írtam én
nem egy komoly költemény
kicsit talán balga
hasonlít e dalra

Aztán verset írtam én
egyik éjnek éjjelén
bugyuta lett a címe
ez a vers az íme...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.