Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. június 21., szerda

Testamentum

with 0 Comment


Istennel kötöttem szövetséget,
Fájdalom mar belül, szinte éget,
Nem éltünk át együtt kánaánt!
Fába préselődtem, testem halálraszánt!

Mitikus arcomon Sugi évgyűrűinek varratai,
Törzsemen vadak erőteljes patanyomai,
Egyre mélyebbre húznak az erős gyökerek,
Látóteremen sokasodnak szürke fellegek.

Viszolygok! Fojt félelmem, egyedül vagyok!
Faháncsaimon torkosak a karvalyok,
Belezuhantam nem-feledés börtönébe,
Szétnyomódok szerelem súlyos tömegébe.

Sajtolódom! Sugi törzséből nincs menekvés!
Vágj utat felém, ösvénynél ott a rés,
Hiányod annyira fáj, úgy érzem, félbefűrészel!
Szabadíts ki! A fa kaptárából, mielőtt összeprésel!

Isten kiválasztott kánonja voltam!
Ezen a világon nélküled szétporladtam,
Érzem, magadhoz vonsz, lényünk egybeolvadt,
Sugi feszítő fogságától bilincsem leolvadt.


 (Sugi japán öreg fa)




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.