Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 8., péntek

Már nem te vagy

with 4 comments
Már nem te vagy a kiterjedt gondolat
belőlem semmise. Múlt-zárvány.
Anyám nélkülem: te, de Éntelen
és Én Te nélkül, holt mag a föld alatt.

Így emlékezem, sebesen, védtelen.
Bújnom, ha volna hová, nincs miért.
Ím, itt vagyok és nincs anyám
Csak egy nő apámmal és velem.

Látod, te a Te meg Ént kerülted,
nem lettél Én, csak egy amaz.
Egy a sok közt, és én Én lettem
a sokat, a Te-t vesztett kamasz.




4 megjegyzés:

  1. A "Te-t vesztett kamasz" kifejezés tetszett.
    a többin még örlődöm. Kissé nekem zavaros.

    VálaszTörlés
  2. Sok a visszacsatolás, ami viszont pozitívan csapódott le bennem. A személyes névmások olykor megzavartak, még jó, hogy a nagybetűkkel segítetted a hozzám hasonló mezei olvasót.
    Egy olyan témát dolgoztál fel, melyet az írásod segített ha kis részben is, de mégis... segített érezni/átérezni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első vsz. volt kicsit zavaros, de aztán szép lassan kerek egésszé állt össze. Van egy kegyetlen hangulata, ami szinte fájdalmat okozott - jól jött át.:)
    "és én Én lettem
    a sokat, a Te-t vesztett kamasz." - ez egy tökélete zárás!

    VálaszTörlés
  4. Középtempóban kell olvasni:)

    Engem egy olvasásra zavar a sok "Te", másik olvasásra meg tetszik. Úgy látszik ez így marad. Fura írás, de határozottan vonzó, tartalmas, érdekes.

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.