Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 9., szombat

Tovatűnt ifjúság

with 10 comments
Csodákban hittem,
s napjuk elfeledtem
kitárt szárnyakkal
húznak el felettem
a holnapok.
Fél évszázad emlékére
írnék verset, merre, merre?
tovatűnt az ifjúságom
s én csak búsan dúdolok
magam vagyok.
Száz út volt már énelőttem
tévútra én hányszor léptem
ha új ösvényt a sorsom
elém dobott,
hallgatok.
Élni kéne,menni, menni,
kopott cipőt kicserélni,
hol az út elágazott
ecsetemet ott feledtem
fájó búmat eltemettem,
ballagok.
Föleszmélek alig éltem,
mindig szépet, jót reméltem
s vagyok most bús, kétkedő
s fejem fölött ott repül
a végtelen idő.




10 megjegyzés:

  1. Hmm... elkezdtem aggódni kicsit.:) Elgondolkodtattál, köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, DzsDzs, hogy olvastál Irma

    VálaszTörlés
  3. Én is elolvastam többször. Együtt érzek, ebben élek magam is, csak nem akartam elárulni:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Éva! ...hátha még tudnád, milyen régen írtam...üdvözlettel: Irma

    VálaszTörlés
  5. Ez a szomorú gondolat szép verset eredményezett.
    De megtalálhatók benne a pozitív gondolatok is. Ennek örülök.

    VálaszTörlés
  6. Daniel, köszönöm. Irma

    VálaszTörlés
  7. ...senki nem mondja meg a helyes irányt...az csak később dől el, hogy jó e az irány vagy sem...s az idő törvényt ül felettünk...

    VálaszTörlés
  8. Szia Matyó ! Köszönöm, hogy olvastál, és válaszoltál ...milyen igaz!... üdv. Irma

    VálaszTörlés
  9. Az irányt annak nem mondják meg, aki nem hisz az irányokban.
    Irány, kiút, megoldás mindig van. A gond azzal szokott lenni, hogy nem élünk vele.
    Sajnos már a magyar mentalitás részévé vált, hogy ha valakinek azt mondják, hogy ne rohanjon a falnak, mert fájni fog, akkor is kipróbálja.
    A jó szóra nem hallgatunk, a linkeket meg hagyjuk dőzsölni.

    VálaszTörlés
  10. Van benne igazság. Köszönöm, Balázs, hogy olvastál
    üdvözlettel Irma

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.