Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. május 11., szerda

Béke

with 11 comments
Imádom, amikor a
végtelen esti csöndben
hallgatnak a fák körülöttem.
Ágaikon egyetlen levél se rezzen.
Ilyenkor megfáradt lelkem
egy kissé megpihen.
Az este -a múlt
a csend-a jelen
s ha bánatomat eltemettem,
itt, az alvó természetben
szelíd béke lesz majd idebenn.


11 megjegyzés:

  1. Kedves Irma!

    Az egyik legnehezebben elérhető, ha nem a legnehezebb az ember életében: elérni a lelki békét. Nagyon szép képben írtad ezt le. Nekem nagyon tetszett. :)

    Talán az utolsó sorban lehetne így: "szelíd béke lesz majd bennem. " Szebb lenne a csengése, de ez csak egy amatőr ötlete.

    Köszönöm versedet!

    Üdvözlettel: Végh T. Mónika

    VálaszTörlés
  2. Szép csend, de ritkán adatik meg.

    VálaszTörlés
  3. Mónika, köszönöm. Irma

    VálaszTörlés
  4. Éva, köszönöm. Valóban ritka, de annál becsesebb.
    üdvözlettel: Irma

    VálaszTörlés
  5. Mónika, én köszönöm. Irma

    VálaszTörlés
  6. Szia Irma!

    Hát, nem köntörfalazok, de csak azért, mert tudom, hogy neked mondani kritikát is.
    Szóval, olvastam már sokkal jobb írásodat is.
    Ebben az írásodban én nem találtam semmi különöset őszintén szólva.
    Inkább azt mondanám rímes próza, verssorokba tördelve, mint vers.
    Leírtál néhány összefüggő gondolatot, megosztottál egy élményt. Ennyit történt, én így látom.

    VálaszTörlés
  7. Balázs, köszönöm, hogy olvastál és véleményeztél. Irma

    VálaszTörlés
  8. A csend egyik formája, ami ritkán adatik meg. Nyugtatja a lelket, pihenteti a testet.

    VálaszTörlés
  9. Igaz, Éva. Ritkán, de néha megadatik. köszönettel: Irma

    VálaszTörlés
  10. Újabb kellemes hangulat:) de miért akadtam fent a záró "idebenn"-n?... újra olvasom...:)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Zsuzsa! köszönöm, hogy írtál! :) Irma

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.