Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. május 15., vasárnap

Évismétlésre kötelezlek!

with 6 comments
Jó lenne egy kis hangolás lelkednek,
hisz’ hamis szavakat hallok szádból,
gyenge ígéret volt minden, amit mondtál,
magamtól jöttem rá, nem anyámtól.
Tőled én semmit sem kaptam eddig,
de ne aggódj, megkapom mástól.
Csak akartam, hogy tudd:
Nálam buktál apaságból.




6 megjegyzés:

  1. Dóra, gratulálok, ez most egy nagyon tartalmas, jó kis vers lett ! Irma

    VálaszTörlés
  2. Ez jó.:) Bár a cím kicsit megtévesztő. Ott E/1-ben van ugye fogalmazva a lényeg...

    Ha már lélekhangolásról van szó az elején, talán érdemes lenne úgy írni, hogy "hamis hangok", nem "hamis szavak".

    Utolsó négy sor szerkezetét pedig alakíthatnád ugyanolyanra, mint az első négy sorét.
    Ne legyen külön mondat az utolsó két sor.
    Túl nagy szünet keletkezik így. A hatodik sor végére vesszőt tegyél és a 7 sorral folytasd a mondatot.

    Egyébként tőled megszokott módon frappáns, tartalmas, érett szöveg!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű munka!:)

    Hókirálynő

    VálaszTörlés
  4. Adelmayer Dóra2011. május 16. 21:28

    Balázs! A címet elrontottam, ki tudnád javítani? Évismétlésre kötelezlek! Én nem tudom módosítani a vers szövegét? Köszi előre is :)

    Köszönöm Irma, és Hókirálynő! Örülök, hogy olvastatok! :)

    VálaszTörlés
  5. Javítva bíz.:)
    Nem, a szerkesztők privilégiuma csak, hogy szöveget javítsanak.:)

    VálaszTörlés
  6. Adelmayer Dóra2011. május 16. 21:37

    Köszönöm! :)
    Legközelebb figyelmesebb leszek, a javaslataidat pedig kipróbálom, és ha megvan, szólok, és módosítjuk, mert a végén én is javítanék kicsit. :)

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.