Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. október 24., hétfő

Az én világom

with 0 Comment


az én világomban biztosan boldogan élnétek
és nem a tükör készítené rólatok a fényképet
Nem lenne több sírás, betiltanám a zsebkendőt
virággá változtatnám át a kezekben a fecskendőt
ha rajtam múlna nem járnátok discoba csak bálba
de ha rajtam múlna mindenki álma valóra válna
ha tehetnék érte nem lenne a családod se csonka
lenne karácsonykor halászlé, húsvétkor meg sonka
minden hős a vadnyugaton már csak üvegre lőne
és nem jönne a kaszás se mert a fű se nőne
a heti hetes helyett csakis Hajós zenélne
egy egész ország táncolna végre a jó zenére
ha rajtam múlna lenne mindenkinek medence
s nem törnének a szívek mint az üveg szelence
az én világomban senki nem vadászhatna őzre
Nem lenne több McDonald’s mindenkire Jamie főzne
az én világomban Rejtő Jenő kötelező lenne
hogy tanuljon meg nevetni mind aki elfeledte
az én világomban istennek több millió karja van
hogy utána nyúlhasson bárkinek ha bajba' van
mezítláb kisfiú a pékségben kezében egy pereccel
ó istenem kérlek legalább őt ne ereszd el
az én világomban éhen halna minden egyes útdíjas
több lenne a csecsemő de nem lenne több nyugdíjas
királyok kincsével telnének a kincstárak
ha nincsenek már halottak nincs értelme a kriptának
az én világomban mindenki előre haladna
abban a világban a rendőr is talán ember maradna
a hadsereg hogy megfeleljen mindenki gyomrának
az én világomban a géppuskák konfettit szórnának
az én világomban nem létezne többet szürke festék
a rendőrkutyák csak a szomszéd tyúkjait keresnék
az én világomban egy apa sem kelne korán morogva
és nem húzná az arcotok elhasznált rozsdás borotva
ez lenne az én világom de majd álmodom még hozzá
és ha el akarnád venni csak a fejemben motozzál
lehet hogy ma még mindenki az én világomat savazza
de négy év múlva mindenki az én világomra szavazna
  
  

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.