Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. október 26., szerda

A boldog boldogtalan

with 0 Comment


Mindig, mikor írok, nagyon boldog vagyok.
Ujjaimban őrzött megélt világok!
A lelkem csordul a darab papírra:
szín, lét, ölelés, az élet gazdag sodra,

nevető tavasz, egy új nyár, mit megértem,
haza és szeretet, kín, gőg, gyötrelem,
üde gyermekmosoly, ara friss csókja,
lecke, melyet végül nem írtam meg soha,

elvesztett harcok, nyelt kudarcok sora,
kiáltó igazság, néma hazugságok,
ismerős utcák, átálmodott napok,

ébren élt éjszakák, dúskálók asztala,
hajléktalan éhezők, bölcs koldusok -
amikor írok, én boldogtalan vagyok.
  
  

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.