Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. április 5., csütörtök

Én és én

with 0 Comment


Én

Ébredj fel, ez a való világ.
Kék foltok, hol vannak már azok?
Rég nem díszítették testedet.
Emlékszel? Milyen jó is volt,
talán akkor vigyorogtál igazából utójára.
Kis naiv, te sem vagy jobb.
Öntsd már azt a vizet, hagyd szunnyadjon.
Fáj? Nevetséges vagy.
Nézd mit tettél, ez neked parázs?
Sosem leszel képes rá.

és én

Olyan szépen lobogót, de nézd mi maradt.
Miért változik, folyton minden és mindenki?
Az a kör, s azok a nyelvek, te nem voltál ott.
A bárányok akik nem sírtak, csak zokogtak.
Bódult egy nyáj voltunk, s néha vagyunk.
Az elsőből lesznek az utolsók,
vagy a középsőből az elsők?
Vagy, hogy van ez? Mi van???
Na ez az. Egyszer volt hol nem volt,
igazából már azt se tudom mi volt.
Hol vannak már azok a foltok.
Néha előbukkannak,
s olyankor vagyok talán a legnyugodtabb.
Igen ők azok és ők voltak a …
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.