Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. május 27., vasárnap

Makacs vakarcs

with 0 Comment


Legyőzve állok, ím most
szemben önmagammal,
elszakadt húr pendül
szomorú dalt elenyésző hanggal.

Dacból születtem e földre,
napkeltekor, vihart hozó zajjal,
mint makacs vakarcs most is
szembeszállok a szélviharral.

Túl hamar rágott sebet belém az élet féreg,
fellobbanó dühömre sosem tettem féket,
dac dacot szült, ha azt hittem belém martak,
nem fogadtam el sohasem , ha nem tetszőt szóltak.

Nem sikerült megtanulnom,
hogy hajtsak főt, alázattal,
ellenségem ki önmagam vagyok,
tükör kép, gúnyos vigyorral.

elpazarolt évek súlya nyomja,
a fájdalmas felismerésem,
hányszor megyek még fejjel a falnak,
hogy felfogjam végre veszteségem.

Túl hamar rágott sebet belém az élet féreg,
fellobbanó dühömre sosem tettem féket.
Megbocsájtást bűneimért, mondd most kitől kérjek?
Kegyelmezz nekem, könyörgöm, hadd vezekeljek!
 
 

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.