Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2012. december 16., vasárnap

Emlék

with 0 Comment



valamikor régen élt egyszer
egy hercegnő és herceg
ma már nem anyu meséli a mesét
hanem a wattok és a hercek

amikor én gyerek voltam
apu még a farsangra is tervez
ma már nincs rá szükség
mindenkin ott van az a jelmez

mikor én gyerek voltam
akkor még játszóterek voltak
nem sétáló utcák ahol most
járnak az élő holtak

amikor én gyerek voltam még
az ellenőrzőm kérték
ha hazudtam nem dicsértek
hanem pofon volt a mérték

mikor én gyerek voltam
még féltünk a rendőrbáltól
nagy pofánk volt persze
de nem volt egyikünk se bátor

mikor még gyerek voltam
én hittem a télapóban
aztán lassan megtanultam
hogy rogy meg a térd a hóban

mikor még gyerek voltam
néztem apát ahogy húzza
de mára már a borotva
az én arcom is nyúzza

mikor felnőtt lettem
építettem homok várat
és rájöttem hogy az ember itt
a legkonokabb állat.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.