Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. május 15., szerda

Sehogy se jó

with 0 Comment



úgy kezdődött minden hogy KGB
mikor hetente jártak le kávéér'
minden nap KMB nekem meg fenn a karom
ne csinálja elvtárs, én nem akarom
jött a KMK én meg úgy mentem vele
hogy Recsken kilógott az ember bele
kicsit megfeslettem aztán REF-es lettem
ő ütött én meg csak befestettem
orrommal, számmal azt a bárpultot
ahol annyiszor a gumibot rám sújtott
kezünk a tarkón ne legyünk buták
jó idők jöttek meg rendőr kutyák
utaztam eleget kék rabszállítóval
míg a szomszéd a kádban két hajszárítóval
régen volt tudom, hogy vigasztalnál
mikor spiclikkel ültünk még egy asztalnál
beléptem én is valami KISZ-be
azóta fogdára senki se visz be
a 360 as kenyérre nem volt panasz
mindig időbe jött meg a ravasz tavasz
emlékszem mit mondott Mátyás a Szűrős
hogy a döglődő nyugaton mindenki bűnös
évek múltán megfordult a kocka
szabadok lettünk ezt hozta a posta
fejek fölött láttam sok kérdőjelet
aztán elfogytak mint buszon a férőhelyek
váltottunk rendszert, megjött az ÁFA
s vele a dübörgő kamatok lába
idővel minden kifordult magából
de mikor lesz ismét diák a tanárból?
hadügyminiszterré avanzsál ki nem volt még katona
s földünket trágyázza hintázó falova...




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.