Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. június 9., vasárnap

A múltam tárgyai

with 0 Comment


A múltam tárgyai     1035.


A házam falai között révedve nézek magam elé,
A falakról a múltam könnyes tekintete néz felém.
Annyi kép és tárgy őrzi szívem s lelkem kincseit,
Csak csodálom drága szívemhez szóló igaz meséit.

Mennyi-mennyi emlék, mely mind oly hihetetlen,
Csak nekem kincsek ezek a tárgyak, ez a történelem.
Én és az elődeim története ez, mely mélyen érint,
Mennyi kemény élet tekint rám, ami engem épít.

Ólom nehéz mindennek a története a múltból,
De magamban cipelem a súlyát, hiába van ólomból.
Számomra most is drága aranyként csillog és értékes,
Hihetetlen múzeum ez, mely szívemnek oly fényes.

Ezek által lettem én ilyen amilyen most vagyok,
Az őseim tekintete és szavaik visszhangja ahol lakok.
Ez a föld és ez a ház az mely a múlt világába köt,
Itt vagyok király, ez a hazám, itt e falak közt.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.