Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. augusztus 14., szerda

KÁRTYAVÁR

with 0 Comment


életemet építgettem
színes könnyű kis lapokból
türelemmel illesztgettem
tornyaim az alapoktól
néha jöttek széllökések
nem adtam fel kezdtem újból
megingások fél sikerek
nem űztek el céljaimtól
kártyaváram ismét díszlett
bizakodtam jó így rendben
aztán földem megremegett
darabokra hullott minden
lesz-e erőm helyrehozni
összeomlott életemet
lesz-e időm újrarakni
egymásra az elemeket
elfáradtam kezem remeg
megingott az önbizalmam
attól tartok nem éri meg
életem hogy összerakjam




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.