Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. március 8., szerda

Kis Vak

with 0 Comment


Egyenletté tettelek. X-é, nálam nagyobbnak kell lenned,
vagy egyenlőnek velem, ezt még megengedem.
Még számolok, törhetem a fejem egy életen át,
ha nincs megoldása, mert én megérdemlem, loreál.

Temze parti agyalás meg a cigi, mindig a cigi.
Kocabagós slukkommá tettelek.
Ha már rég a táska alján lapulsz,
előkotorlak, de amúgy még a szagod is utálom.
Nem kell a kézremegős szenvedély
meg az elválás drámája.

Elpöcköllek, ha X=0.
Mikor is voltam legutóbb boldog? Várjunk csak!
Akkor én is nulla vagyok, vagy kevesebb.
Nem radírozhatok ki két évet. Nagyobb vagy egyenlő.
A két végén te meg én, a többit majd hozzáírjuk.
Sosem voltam jó matekból.

Sajna a hozzáírósdin mindig én rugóztam,
ezért most pont fordítva:
Ha nem a félekhogyvégelesz – típusú
szétvetaboldogság-kártyát kapom,
nem emelek.
A kis vak, mindig a kis vak vagyok.
Elmúlt a kezdők szerencséje.
Harminc jövőre.
Sosem leszek már all in.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.