Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 8., péntek

Casanova szerelmében

with 7 comments
Láttam szemedben az illékony szerelmet.

Mágiád nyilai körberezegték testem,
s már tudtam, fagyból és forró napsütésből
csak rajtad át vihet az út.

Tudtam, téged nem kötnek
ragaszkodó határok, térarányok,
érzelmek kozmikus körforgásában
ölt testet a súlytalanságod.

Sekély lagúnák mocsarát sem látni a gondolából.

A vesztés biológiáját most tanulom a fáktól...





7 megjegyzés:

  1. A fák türelmes mesterek. Megtanítanak újjászületni is, és az a gyökér...tart.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez az a bizonyos kivesézett vers! :))
    Itt szerényen meghúzza magát, amint látom... :)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó sort leszámítva (azt én nem tettem volna oda) ez egy kellemes, egységes, logikusan felépített írás. Tetszik.:)

    VálaszTörlés
  4. Balázs!!!!!!!!!!!!! :((

    Pedig azért az egy sorért íródott a vers! :))

    VálaszTörlés
  5. Hát ebbe rendesen beleszaladtam, bocs...

    VálaszTörlés
  6. Rokonszenves Gyermek vagy, akinek (majdnem!) minden megbocsátható... :)

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.