Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. május 11., szerda

Kérdem én...

with 3 comments
Szeretheti a tavasz
Úgy a virágot, mint én téged?
Epekedhet e sötét éj
A csillagért mint én érted?
Vágyhat e hűs szellőre
A fáradt vándor, mint én rád?
Ragyoghat e napfény oly csodát,
Mint ahogy te nézel én rám?
Nincs, nincs a földnek ily csodája,
Kérdem én, leszel az éjjelem csillaga?




3 megjegyzés:

  1. Anna, ez gyönyörű! Örülök, hogy újra itt vagy közöttünk. Irma

    VálaszTörlés
  2. Kedves Anna!
    Ez gyönyörű szép!
    Gratulálok!
    Székely Zsuzsa

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.