Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. június 1., szerda

Szikra

with 13 comments
Sűrű, sötét éjjel
lassú agyamban
szikrát gyújt a fény jel.
Ébredj, lusta, bamba
ne játsszál a tűzzel!
Ha szikra gyúl, hát
gyúljon, minden éjjel,
s te takarózz be
oltalmazó melegével!




13 megjegyzés:

  1. Kedves Irma!

    Ha jön a szikra, nincs mese: lángolni kell!

    "s te takarózz be
    oltalmazó melegével!"

    Milyen jó is ez :)

    Ismét megfogtak soraid. Köszönöm :)

    Üdvözöllek: Végh T. Mónika

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz írás, sikerült kihasználni a tömörséget és megtölteni tartalommal.
    De pontosan miről is szól?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Balázs! Köszönöm, hogy olvastál. Hogy miről is szól? Hát nem csak írói szabadság létezik, hanem olvasói is.. Van egy kedvenc idézetem, nem pontosan illik ide, de mégis leírom:"ha szavakkal mindent ki lehetne fejezni, nem lenne szükség művészetekre"-én szívesen raknék alá valami jó zenét, de sajnos, nem tudok.-nem tudom, hogy kell- Ezért csak ennyi a válaszom . üdvözöllek: Irma :) :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mónika! Én köszönöm, hogy olvastál, és ilyen kedvesen válaszoltál! üdvözöllek! Irma:) :)

    VálaszTörlés
  5. Nem titok, Balázs ! - százféle szikra és tűz létezik, és abban igazad van, én tényleg összegzésnek szántam! üdvözöllek: Irma :) :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az ihlet ugrott be,ami ha jön, mindent visz (nálam legalábbis).
    Az alkotás, az ötletelés, a megvalósítás és tsai.

    Külön ínyencség, hogy mindenki azt szűri le a sorokból, ami az egyéniségéből, érdeklődési köréből és tehetségéből adódóan a legközelebb áll hozzá. :)

    Újra olvasva még mindig tetszik és számomra tanulságos (egyszer felnövök és nekem is sikerül ilyen röviden, lényegre törően kifejezni, mit is gondolok a világról).

    Végh T. Mónika

    VálaszTörlés
  7. Mónika, nem csak roppant aranyos vagy, de nagyjából mindig rátapintasz a lényegre, "érzed" az írásaimat, és ez tényleg jól esik. -"egyszer felnövök" ??-hát most mennyi vagy,? mert én nagyon sok...:) :) üdvözöllek: Irma ( válaszolj, légy szíves..):) :)

    VálaszTörlés
  8. Jó, ezt ennyiből akkor bármelyik írásra rá lehetne fogni...Hiszen az olvasó képzeljen bele, amit akar.
    Ennek ellenére a címválasztás az írás tárgyának a meghatározása. Ha épp a tárgy nem szerepel egy írásban, az írás lényege veszik el.
    Mint, ahogy egyetlen fogalomra se mondjuk, hogy: "valami", hanem a fogalmaknak jelentést adunk.

    A fentebb idézett idézetet pedig megordítanám:
    (Írás)művészet azért van, mert vannak dolgok, amiket szavakkal ki tudunk fejezni. Amit szavakkal nem tudunk kifejezni, azt a művészet sem tudja kifejezni, legalábbis az írásművészet. Éppen ezért nem tartoznak ezek a művészet kategóriájába, noha a valóság részei.
    A művészet mindig játék az eszközökkel, nem a hiányzó eszközök odaképzelése.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, Balázs, hogy újra elolvastál, és írtál.
    Jó néha kicserélni a gondolatokat. Üdvözöllek: Irma :) :)

    VálaszTörlés
  10. Balázs, még csak annyit, hogy itt a SZIKRA a
    címben szerepel. Az idézetet meg azért írtam , mert én szerettem volna képet, zenét is mellétenni,
    csoda klassz lett volna , csak nem tudok. üdvözöllek: Irma

    VálaszTörlés
  11. Nem azt írtam, hogy a cím nem szerepel, hanem a tárgy, amit a cím jelöl.

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.