Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. július 16., szombat

Különbség

with 0 Comment
Hogy mi a különbség kettőnk között,
az én lelkem meztelen, a tiéd öltözött.
Még az is, hogy én látok is, nem csak nézek,
nem csálén, hanem egyenesen lépek.
Téged farkasok tépnek, engem az élet,
De így is látom én ezt szépnek.
Te csak bégetsz, én kimondom amit kell,
mert te egy birka vagy, én pedig ember.

Felöklelhetsz ugyan, hogy a füvet harapjam,
minél közelebbről szagoljam.
Állhatsz két lábra fölém emelkedve,
ettől is birka maradsz, s nem leszel medve.
Erőd sem fog megkétszereződni enyémnél,
Én húst ettem, te meg zöldet legeltél.
De még el kell mondanom látom párszor
Kettőnk közül, én vagyok a pásztor.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.