Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. július 16., szombat

Nevelés

with 0 Comment
Könnyek gyűlnek mellkasomban
S folynak végig testemen,
Úgy tűnik, hogy meghatódtam:
Gyerek csüng a versemen.

Ne legyek én holtig hálás -
Mert ő küzd a sorokkal,
Tekintetem mégis párás,
Telített nagy gondokkal.

Nincsen ritmus, képlet és rím
Csak tartalom, kis mesék,
Remélem, hogy neki nem kín
Érteni az ősregét.

Elemzők már jól megszidtak
Ez túl kevés, az már sok
Csoportjukba meg nem hívtak,
Gondoltam: elkárhozok.

Elolvasott kis olvasóm
Buksi feje kócos lett,
„Versét, ugye, ellophatom?
Leckémnek ez pont jó lesz!”

Kacaj robban mellkasomból
Most már értem, Istenem
Hogyan lesznek kis írókból -
Nagy alkotók, fesztelen.

Mégsem válok keserűvé,
Verselek míg meghalok,
Történelem tegye tűvé,
Kié az, mit alkotok.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.