Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. február 24., vasárnap

Jártam ott

with 0 Comment


Jártam ott, hol nem terem semmi sem
S jártam ott, hol a földből is kín fakad
Volt, hogy vakon a sötétbe meredtem
Álltam meztelenül hamuszín ég alatt
Láttam az arcát a halálbamenőnek
És láttam gyermekét, könnyekkel szemében
Láttam anyákat, hogy gyászba őrülnek
S jártam ott, hová nem néz az Isten
Éltem akkor, mikor mindenki haldokolt
S láttam az Angyalt, hogyan tallóz embert
Jártam ott, hol a Végső Csend honolt
Álltam halott mezőn, mit a jégvihar agyonvert
Öltem akkor, mikor élni kellett volna
S nevettem ott, hol a fájás az égig ért
Volt, hogy sírva néztem fel a Holdra
S némán ordítottam: miért, oh miért
Álltam az éjben némára fagyottan
És éltem napjaim magányba dermedten
Ki keblére ölelt, rendre elhagytam
S most ott járom utam, hol nem terem semmi sem

2009 okt 29




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.