Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2013. június 5., szerda

CSÓRÓ VOLTAM DE BÜSZKE PARASZT

with 0 Comment


CSÓRÓ VOLTAM , DE BÜSZKE PARASZT

Ím 50 éve,
hogy az ÚR akaratából,
kipottyantam üres zsebbel,
az anyám hasából.
Szóval : ennyi éve,
hogy megszülettem kicsi kopasz fejjel,
köszönöm a jó anyámnak,
hogy táplálgatott tejjel!

Üres zsebbel megszületni,
főbenjáró vétség!
Lenéz , sajnál,
vagy elkerül a kispolgári népség!
A szegénység bilincse,
egy "béklyóhoz" van kötve!
Így éltem életem,,,
vidáman,
de leköpve!

Ha megmozdultam,
csörgött a lánc,
már előre jelezve:
„ Egy Csóró" érkezik !
Tégy neki keresztbe!!”

Még a végén,
ledobja bilincsét,
s követeli jussát!
-" Törjük el a bilincskulcsot"!!
A szegénység fogság!

50 éve érzem ezt,
ez a sorsom,
ISTEN ver!
Nem élet volt ez,
csak túlélés!
50 év " SURVIVER" !!

Rozzant szekérnek bakján ülve,
minek, defektes a kereke,
gurult be az UNIO-ba,
a "túlélők" serege!
Én szekerem bakján ülve,
tettem olyan dolgot is,
mire, nem vagyok büszke!

Életemet, nem nehéz
ciklusokra szedni!
Volt amikor gurult a szekér,,,
máskor,
nem is volt mit enni!

Már, feladtam mint " fogvatartott",
már nem tépem a láncot!
Alám szalmát dobjatok csak,
S fejem alá, háncsot.........




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.