Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2014. április 2., szerda

Köszönöm jól

with 0 Comment


csend van némaság
utca zaja szűrődik
ablakon át
nem szól hisz nincs
senki sem
hiába kérdezlek
árnyad nem felel
köszönöm jól vagyok
mondom
pedig telefon sem szól 
minek  nekem
te sem kérdezel
így felejtesz el
múló idő
szótlan prédája lettem
csukott ajtó zárjában
kulcsot kétszer
fordítom
sajgó sóhajom:
köszönöm jól vagyok
cseveghetnénk csak úgy…
megkérdezhetnéd hogy vagyok
beszélhetnék az időről
hogy kék az ég süt a nap
fák csivitelnek
de nem hallod máshol vagy
köszönöm jól vagyok




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.