Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. március 8., szerda

Kutyából nem lesz szalonna

with 0 Comment


Kutyából nem lesz szalonna
Jaj, hogy kutyából nem lesz szalonna!
Megint rosszcsont maradt az ebadta!
Tanítani próbáltam, de mindhiába,
Rám vakkantott és elcsaholt a bálba.

Bizony nem szerette ő a rendet,
Ha kérdeztem, mi ez a rumli? Nyefegett,
Lomos volt minden körös-körül,
Nem leszek Én cseléd a háza körül!

A társaságban okosnak mutatkozott,
Rövid pórázának útvonalán sétáltatott,
Sokszor láttam rimánkodni az utcán,
Hőhullám jött rá idegen szoknyák bámulatán.

Pitizett, ha éppen megéhezett,
Mikor üres maradt a gyomra, verítékezett,
Jaj nekem! Mert szófogadatlan voltam,
Majdnem megharapott, de elfutottam!

Nagyon kedves versírótársam, Fekete Edit játékfelkérésére. Az egyik közismert szólásról kellett írni szatirikus hangulatú verset.




0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.