Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2011. április 22., péntek

Emlék

with 5 comments
Árnyékom egész.
De én,
én félek.

Távoli emlékek,
sűrűn takarják múltam.
Életben, szerelemben,,
a fennmaradást kitanultam.

S hirtelen káosz.
Ez van,
neked jó.

Átgázolsz mindenen,
testemen s a szívemen.
Ami volt, mind elveszett.
Léted ütközött a szerelemmel.

A porló emlékek mögött,
munkád, karcolva lüktet ereimben.
Az élet és halál között,
megpihensz a verseimben.




5 megjegyzés:

  1. ...már csak emlék, mikor még nem voltál...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, a szomorúságtól eltekintve persze. De a szerelem már csak ilyen!
    Áldott ünneplést!
    Éva

    VálaszTörlés
  3. Hű, de szép ennek a befejezése! Irma

    VálaszTörlés
  4. Ha megengeded Matyó:) (ha nem, akkor is):

    Árnyékom egész,
    de én, én félek.
    Távoli emlékek
    sűrűn takarják múltam.
    Életben, szerelemben,
    a fennmaradást kitanultam.

    Káosz,
    ez van,
    neked jó.

    Átgázolsz mindenen,
    léted ütközik a szerelemmel.
    A porló emlékek mögött,
    munkád karcolva lüktet ereimben.
    Élet és halál között,
    megpihensz verseimben.

    vagy:

    Árnyékom egész,
    de én, én félek.

    Távoli emlékek
    sűrűn takarják múltam.

    Életben, szerelemben,
    a fennmaradást kitanultam.

    Káosz,
    ez van,
    neked jó.

    Átgázolsz mindenen,
    léted ütközik a szerelemmel.

    A porló emlékek mögött,
    munkád karcolva lüktet ereimben.

    Élet és halál között,
    megpihensz verseimben.

    vagy:

    árnyékom egész
    de én, én félek
    távoli emlékek
    sűrűn takarják múltam
    életben, szerelemben
    a fennmaradást kitanultam

    káosz
    ez van
    neked jó

    átgázolsz mindenen
    léted ütközik a szerelemmel
    a porló emlékek mögött
    munkád karcolva lüktet ereimben
    élet és halál között
    megpihensz verseimben

    Én ezt valahogy így képzelem el.
    Nyugi, visszaadhatod!:)

    VálaszTörlés
  5. ...majd megkapod Te is a magadét :)) :-t

    VálaszTörlés

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.